Gouda
Stavorenweg 8
€ 570,- p/m
Omschrijving
Kantoor M13. Object: op toplocatie gelegen bedrijvencentrum “Bedrijvencentrum Gouda” bestaande uit viertal kantoorgebouwen ‘’Jupiter’’, ‘’Mercurius’’, ‘’Neptunus’’ en ‘’Saturnus’’. Vloeroppervlakte: voor alle beschikbare kantoorruimtes verwijzen wij naar het overzicht in de brochure. Parkeervoorziening: in overleg kunnen er parkeerplaatsen bij de kantoorruimtes worden…
Kantoor M13.
Object: op toplocatie gelegen bedrijvencentrum “Bedrijvencentrum Gouda” bestaande uit viertal kantoorgebouwen ‘’Jupiter’’, ‘’Mercurius’’, ‘’Neptunus’’ en ‘’Saturnus’’.
Vloeroppervlakte: voor alle beschikbare kantoorruimtes verwijzen wij naar het overzicht in de brochure.
Parkeervoorziening: in overleg kunnen er parkeerplaatsen bij de kantoorruimtes worden gehuurd. De kosten per parkeerplaats bedragen € 350,- excl. BTW per jaar. Mogelijk gebruik van laadpalen.
Locatie: direct aan de eerste afslag van de rijksweg A-12 op de Bedrijventerrein Goudse Poort. Op loopafstand bevindt zich een bushalte.
Opleveringsniveau: alle kantoorruimtes zijn turn-key uitgerust. U hoeft alleen uw bureau mee te nemen en dat kunnen wij zelfs voor u regelen.
Aanvaarding: in overleg.
Huurprijs: voor alle huurprijzen verwijzen wij u naar het overzicht in de brochure. Genoemde huurprijzen zijn all-in huurprijzen, dat wil zeggen incl. alle genoemde levering van zaken en diensten en excl. BTW. Er vindt derhalve geen nacalculatie plaats, uitgaande van “normaal” kantoor gebruik.
Servicekosten: inbegrepen in huurprijs. Voor de leveringen en diensten door verhuurder wordt verwezen naar de brochure.
Huurprijsaanpassing: jaarlijks zal de huurprijs worden herzien op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), mits dit geen verlaging tot gevolg heeft.
Huurbetaling: de betaling van de huurprijs inclusief servicekosten, eventuele parkeerplaats en de eventuele BTW geschiedt in termijnen van 1 maand bij vooruitbetaling.
Huurtermijn: de huurovereenkomst wordt aangegaan voor nader vast te stellen termijnen.
Zekerheid: huurder dient binnen 2 weken na ondertekening van de huurovereenkomst, maar uiterlijk een dag voor de datum van ingebruikname, aan verhuurder een waarborgsom te voldoen voor een betalingstermijn van 3 maanden incl. BTW.
BTW-status: verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Huurovereenkomst: huurovereenkomst conform het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).
Voorbehoud: elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
Algemeen: Al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van Bedrijvencentrum Gouda aan de Hanzeweg 10, Hanzeweg 12A, Hanzeweg 12BCD en Stavorenweg 8 te Gouda. De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Van Herk bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Kenmerken
Basiskenmerken
- Status Beschikbaar
- Huurprijs € 570,- p/m
- Servicekosten -
Bouwvorm & onderhoud
- Hoofdfunctie Kantoorruimte
- Soort bouw Bestaande bouw
- Bouwjaar 1987
Oppervlakte & inhoud
- Oppervlakte kantoor ca. 58 m2
- Oppervlakte kantoor ca. 58 m2
Overig
- Onderhoud binnen Goed tot uitstekend
- Onderhoud buiten Goed tot uitstekend
Media
In de buurt
Geïnteresseerd?
Bel met Van der Giessen & Van Herk makelaars te Ridderkerk